Elli muisti minua tällaisella tunnustuksella, kiitos!

Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi, sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

 

Tässä tunnustukseni:

  1.  Opiskelen englanninopettajaksi. Pääaineeni on englantilainen filologia, josta minulta puuttuu enää gradu. (Mistä tuo sanaa enää tuohon tupsahti..?) Sivuaineina olen opiskellut kasvatustiedettä ja erityispedagogiikkaa. Opettajan pedagogiset opinnot suoritin viime vuonna.
  2. Olen opiskellut myös ammattikorkeakoulussa matkailualan tradenomiksi, mutta sen lopetin kesken, kun ei todellakaan ollut se oikea ala. Englanninkielisen talouskoulun kävin, kun odottelin yliopiston ovien aukenevan.
  3. Haaveilen prinsessahäistä!!! Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 11 vuotta (vasta 1. joulukuuta tarkalleen), mutta emme ole vieläkään päässeet naimisiin asti. Eihän se naimisiinmeno paljon vaatisi, mutta se häiden järjestäminen! Ehkä vielä jonain päivänä...
  4. Haaveilen myös suurperheestä! Lapsena suunnittelin saavani aikuisena kahdeksan lasta, mutta tavoite on nyt vähentynyt puolella... Oli ihanaa saada kaksi lasta peräkkäin, joten toinen mokoma olisi vielä tervetullut!
  5. Rakastan matkustamista. Lapsena pääsin vanhempieni kanssa kiertämään monia maita, mutta nyt aikuisena siihen ei enää ole ollut mahdollisuutta. Eniten tahtoisin päästä perheen kanssa joskus Afrikkaan ja Australiaan sukulaisiin.
  6. Toisinaan minua pidetään hankalana vieraana... Minä kun en koskaan ole oppinut juomaan kahvia enkä käytä myöskään alkoholia. "Mitä sulle sitten voi tarjota?" ja "Mitä sä sitten oikein juot?"ovat aika yleisiä kysymyksiä! Kahvittomuus vielä jotenkin menee, mutta alkoholittomuus on monen suomalaisen mielestä jotain todella omituista...valitettavasti.
  7. Kun nyt kerran tunnustuksista on kyse, niin myönnettäköön: olen pihi. Minulla kestää aina puoli päivää ruokaostoksilla, kun vertailen tuotteita ja tutkin kaikki kilo- ja litrahinnat! Rahaa laitan vähän löysemmin vain minulle erittäin tärkeisiin ostoksiin, kuten omien ja kummilasten lahjaostoksiin. No okei, leivontatarvikkeita tulee joskus ostettua vähän liikaa... Mutta sitten rahantuhlaus aina harmittaa ja piilotan ostokset kaapin perukoille...

 

Tunnustuksen laitan tietysti takaisin Ellille sekä eteenpäin Pionille, Tärpätille, Vauvapaakarille, Kyökkipiika Katille, Tarjuskalle ja Ent-tulle!